نمایندگی فروش خدمات تعمیر کولر گازی اسپلیت گری در شیراز - عظیمی

لیست قیمت کولر گازی اسپلیت آدرس نمایندگی فروش خدمات تعمیر کولر گازی اسپلیت در شیراز - عظیمی

نمایندگی فروش خدمات تعمیر کولر گازی اسپلیت گری در شیراز - عظیمی

لیست قیمت کولر گازی اسپلیت آدرس نمایندگی فروش خدمات تعمیر کولر گازی اسپلیت در شیراز - عظیمی

نمایندگی رسمی خدمات تعمیر ضمانت خرید فروش آدرس لیست قیمت کولرگازی اسپلیت در شیراز-عظیمی09177375800

کلمات کلیدی

نمایندگی فروش کولرگازی اسپیلت در شیراز

خدمات پس از فروش کولرگازی اسپیلت در شیراز

خدمات نصب کولر گازی اسپلیت در شیراز

خدمت پس از فروش کولرگازی اسپلیت در شیراز

خدمات پس از فروش کولرگازی اسپلیت گری در شیراز

نمایندگی رسمی کولرگازی اسپلیت گری در شیراز

نمایندگی رسمی کولرگازی اسپیلیت گری در شیراز

نصب کولرگازی اسپلیت در شیراز

نمایندگی رسمی کولرگازی اسپیلیت در شیراز

فروش کولرگازی اسپلیت گری در شیراز

نمایندگی کولرگازی اسپلیت گری در شیراز

خرید کولرگازی اسپیلت گری در شیراز

خرید کولرگازی اسپیلیت گری در شیراز

خرید کولرگازی اسپلیت در شیراز

نمایندگی کولرگازی اسپیلیت در شیراز

قیمت کولرگازی اسپیلیت گری در شیراز

تعمیرات کولرگازی اسپلیت در شیراز

گری

اسپلیت

نمایندگی کولر گازی در شیراز

نمایندگی اسپلیت در شیراز

فروش اسپلیت کولر گازی شیراز

اسپلیت هایسنس

نصب کولر گازی در شیراز

فروش اسپلیت در شیراز

بهترین مارک کولر گازی در شیراز

ارزان ترین کولر گازی در شیراز

نمایندگی مجاز فروش سرویس کولر گازی اسپلیت در شیراز

میزان سرمادهی کولر اسپلیت

کولر گازی اسپلیت پرتابل

۱۰ مطلب در آبان ۱۳۹۸ ثبت شده است

۲۵
آبان


مزایای استفاده از کولرهای کم مصرف در سرمایش انباری
استفاده از کولرهای کم مصرف در سرمایش انباری مزیت‌های دیگری نیز دارد. برای مثال کولرهای آبی کم مصرف علاوه بر خنک کردن هوا، عمل تهویه هوای داخل ساختمان را نیز انجام می‌دهند. این کولرها از هوای تازه‌ی بیرون برای خنک کردن محیط داخل ساختمان استفاده می‌کنند. به این ترتیب می‌توان دود و آلودگی را از محیط انباری‌ها خارج کرد. امروزه در ساخت کولرهای کم مصرف به این نکته توجه می‌شود که کولرها به مراقبت و نگهداری کمتری احتیاج داشته باشند. در نتیجه هزینه و وقت کمتری صرف نگهداری سیستم‌های سرمایشی در ساختمان‌های صنعتی خواهد شد. یکی دیگر از نکات بسیار مهم در مورد کولرهای مناسب برای سرمایش انباری، ایمنی سیستم سرمایشی است. باید دقت کنید که کولری که برای سرمایش انباری خود انتخاب و تهیه می‌کنید، دارای ایمنی کافی باشد. هنگام خرید کولر صنعتی و نصب و به کارگیری آن نیز باید نکات و دستورالعمل‌های ایمنی را رعایت نمایید تا از بروز مشکلات و خطرات احتمالی جلوگیری به عمل آورید.

روش‌های صرفه جویی در مصرف انرژی و کاهش هزینه‌های سرمایش انباری
بیشتر انباری‌ها و ساختمان‌های تجاری دارای مساحت بزرگی هستند. این امر باعث می‌شود که صرفه جویی در مصرف انرژی تاثیر بسیاری در مسائل اقتصادی داشته باشد. برای کاهش هزینه‌های سرمایش انباری می‌توانید به جای استفاده از سیستم‌های تهویه هوای قدیمی از کولرهای آبی کم مصرف استفاده کنید. کولرهای آبی، به خصوص در مناطق گرم و خشک دارای اثر سرمایشی ایده‌آلی هستند. این سیستم‌های سرمایشی علاوه بر خنک کردن هوا باعث رطوبت بخشیدن به محیط ساختمان نیز می‌شوند. به همین علت در مناطقی که دارای آب و هوای گرم و خشک هستند، با استفاده از کولرهای آبی می‌توانید محیطی مناسب با هوای مطبوع برای انباری و محل کار خود فراهم نمایید.

یکی از نکاتی که برای کاهش مصرف انرژی در ساختمان انباری باید به آن توجه کنید، نحوه‌ی عایق بندی ساختمان است. همواره مقداری از هوای خنک تولید شده توسط سیستم‌های سرمایشی، به دلیل عایق بندی نامناسب دیوارها، سقف، و پنجره‌های ساختمان انباری از دست می‌رود. وجود درز و نامناسب بودن جداره‌ها، نقش بسیاری در هدر رفتن هوای خنک تولید شده دارد. برای مثال به منظور جلوگیری از جذب گرما در فصل گرم سال می‌توانید از رنگ‌های روشن برای پوشش دیوار و سقف انباری خود استفاده کنید.

کولرهای آبی دارای یک فن هستند. فن موجود در کولر آبی، هوای خنک تولید شده توسط سیستم سرمایشی را با قدرت و سرعت بیشتری در سراسر ساختمان مورد نظر توزیع می‌کند. این امر باعث می‌شود که دمای ساختمان در نقاط مختلف یکنواخت باشد. برخی از کولرها دارای این قابلیت هستند که تنها با استفاده از فن کار کنند. به این ترتیب می‌توانید در روزهایی که دمای هوا خیلی بالا نیست، برای ایجاد جریان هوا و تهویه در انباری، از فن کولر استفاده نمایید. برای به کارگیری فن به صورت مستقل، به انرژی کمتری نیاز خواهید داشت. این امر باعث می‌شود که در مصرف انرژی صرفه جویی کرده و هزینه‌های سرمایشی را کاهش دهید.

امروزه بیشتر سیستم‌های سرمایشی مجهز به ترموستات و سیستم کنترل اتوماتیک دمای هوا هستند. وجود ترموستات در سیستم سرمایشی باعث می‌شود که بتوانید دمای محیط مورد نظرتان را به صورت یکنواخت در دمای مطلوب از پیش تعریف شده نگه دارید. هم‌چنین با استفاده از سیستم کنترل اتوماتیک می‌توانید دمای محیط مورد نظرتان را در زمان مناسب تنظیم نمایید. برای مثال در مدتی که در ساختمان حضور نخواهید داشت یا در طول مدتی که به سرمایش انباری نیاز نخواهد بود، می‌توانید با استفاده از سیستم کنترل اتوماتیک، زمان و درجه‌ی شروع به کار و خاموش شدن کولر را تنظیم و تعیین کنید. این قابلیت سیستم سرمایشی، تاثیر چشمگیری در کاهش هزینه‌های سرمایش انباری خواهد داشت.


گروه تاسیساتی یزد تهویه در نظر دارد جهت  رفاه حال مشتریان از خدمات  و کارشناسی رایگان و  مشاوره ی رایگان شما را بهره مند سازد 
  مشاور فروش:09175956588  پناهی     
  آدرس:شعبه1-چهارراه هوابرد به سمت چهارراه سرباز,بعد از ساختمان بهزیستی,ساختمان نبش کوچه, طبقه 2 واحد 4
     شعبه2-بلوار صنایع,بعد از شهرک آرین به سمت گلستان,روبه رو شیمی گیاه بعد از کوچه 28 دکتر حسابی نبش کوچه 28/1

  • کولرگازی اسپلیت گری در شیراز
۲۰
آبان


مجموعه قطعات برج خنک کننده

الکتروموتور برج خنک کننده : الکتروموتور انرژی الکتریکی را به انرژی دورانی تبدیل می کند و موجب به چرخش درآمدن پروانه می شود. الکتروموتور یکی از مهمترین قطعات برج خنک کننده است که باید کاملا عایق باشد و در مقابل نور خورشید و شرایط آب و هوایی نامناسب مقاوم باشد. در موارد استفاده معمولی از الکتروموتور کلاس F با درجه حفاظتی IP55 استفاده می شود و در موارد خاص IP66 مورد استفاده قرار می گیرد. در هنگام وصل کابل حتما باید از گلند کابل استفاده کرد تا آب به موازات کابل وارد جعبه تقسیم الکتروموتور نشود که موجب سوختن الکتروموتور برج خنک کننده می گردد.


فن برج خنک کننده : قطعه ای است که با دوران موجب به جریان انداختن هوا درون برج خنک کننده می شود ، پروانه می تواند به صورت محوری و یا سانتریفیوژ باشد. این قطعه برای ایجاد جریان هوا با دبی و فشار استاتیکی مشخص در درون دستگاه برج خنک کننده به کار می رود. فن یکی از مهمترین و اصلی ترین قطعات برج خنک کننده می باشد که عملکرد دستگاه به شدت به آن وابسته می باشد. فن برج خنک کننده باید سبک باشد تا نیروی محرکه کمتری برای به دوران درآوردن آن لازم باشد و همچنین مقاومت کافی در برابر تنش و خستگی داشته باشد به صورت متداول از استیل ، آلومینیوم ، فایبرگلاس و یا پلاستیک می سازند. 


سیستم کاهش دور تسمه ای برج خنک کننده یا گیربکس برج خنک کننده : به دلیل سرعت بالای دوران شفت الکتروموتور و عدم امکان انتقال آن به پروانه باید با مکانیزمی دور الکتروموتور را کاهش و به پروانه منتقل نمود. این عمل به وسیله گیربکس که شامل چرخدنده های بزرگ و کوچک می باشد و یا سیستم کاهش دور که شامل پولی های بزرگ و کوچک می باشد تأمین می گردد. این هم یکی دیگر از قطعات برج خنک کننده می باشد.

 

فن استک برج خنک کننده : قطعه ای از قطعات برج خنک کننده نقش هدایت مسیر جریان هوا و محافظت از پروانه و جریان هوای ورودی را دارد. فن استک مانند دودکش در بالای برج خنک کننده قرار میگیرد و به جریان هوای خروجی نظم بخشیده و از عملکرد فن محافظت می کند. فن استک برج خنک کننده با نام های تنوره فن و یا فن رینگ نیز نامیده می شود. طراحی فن استک باید به نحوی باشد که اصطحکاک و اتلاف انرژی را به حداقل برساند و سرعت و فشار هوا را کنترل نماید. معمولا فن استک یا فن رینگ از جنس فایبرگلاس ساخته می شود که با ابعاد دقیق قابل ساخت است و بسیار سبک می باشد.


گروه تاسیساتی یزد تهویه در نظر دارد جهت  رفاه حال مشتریان از خدمات  و کارشناسی رایگان و  مشاوره ی رایگان شما را بهره مند سازد 
  مشاور فروش:09175956588  پناهی     
  آدرس:شعبه1-چهارراه هوابرد به سمت چهارراه سرباز,بعد از ساختمان بهزیستی,ساختمان نبش کوچه, طبقه 2 واحد 4
     شعبه2-بلوار صنایع,بعد از شهرک آرین به سمت گلستان,روبه رو شیمی گیاه بعد از کوچه 28 دکتر حسابی نبش کوچه 28/1

  • کولرگازی اسپلیت گری در شیراز
۱۴
آبان


 انواع پکیج دیواری و زمینی : 
پکیج های گرمایشی از نظر نحوه قرار گرفتن و نصب به دو نوع پکیج دیواری و پکیج زمینی تقسیم می شوند.
انواع پکیج دیواری و زمینی:
پکیج های گرمایشی از نظر نوع سوخت مصرفی به چهار نوع تقسیم می شوند:
•    پکیج گازسوز (دیواری و زمینی بدون صدا (
•    پکیج گازوئیل سوز (زمینی با قابلیت نصب در موتورخانه یا انباری خارج از واحد مسکونی(
•    پکیج دوگانه سوز (زمینی با قابلیت نصب در موتور خانه یا انباری خارج از واحد مسکونی(
•    پکیج برقی (دیواری و زمینی بدون صدا(
پکیج های شوفاژ گازوئیل سوز و دوگانه سوز که از نوع پکیج های گرمایشی زمینی می باشند که عمدتاً در ویلاها و ساختمانهای شخصی حیاط دار مورد استفاده قرار می گیرند.
نکات فنی در انتخاب و خرید پکیج دیواری و زمینی :
1.    پکیج دیواری فن دار : در شرایطی که محل نصب پکیج در فضای باز مانند بالکن یا پاسیو باشد و یا بخشی از مسیر دودکش به صورت افقی ( بیش از 30 سانتی متر) اجرا گردد، از پکیج شوفاژ فن دار استفاده می شود، چرا که یک فن هوادهی در بخش اگزوز، گازهای احتراق پکیج را به خارج از ساختمان منتقل می نماید. به همین دلیل پکیج دیواری فن دار معمولا به یک دودکش مخصوص دوجداره مجهز است که جداره داخلی آن قطری 6 سانتی متری دارد. از این رو دود دستگاه از طریق این لوله که قطر جداره خارجی آن 10 سانتی متر است، به محیط بیرون تخلیه می شود.
پکیج شوفاژ دو مبدله پکیج هایی هستند که به دلیل دارابودن دو مبدل حرارتی, (یکی برای سیستم گرمایش رادیاتورها و یک مبدل برای تامین آب گرم مصرفی )جریان آب گرم در آنها پیوسته بوده که این امر باعث کاهش رسوب در مبدل و همچنین تامین آبگرم بیشتر می گردد.


گروه تاسیساتی یزد تهویه در نظر دارد جهت  رفاه حال مشتریان از خدمات  و کارشناسی رایگان و  مشاوره ی رایگان شما را بهره مند سازد 
  مشاور فروش:09175956588  پناهی     
  آدرس:شعبه1-چهارراه هوابرد به سمت چهارراه سرباز,بعد از ساختمان بهزیستی,ساختمان نبش کوچه, طبقه 2 واحد 4
     شعبه2-بلوار صنایع,بعد از شهرک آرین به سمت گلستان,روبه رو شیمی گیاه بعد از کوچه 28 دکتر حسابی نبش کوچه 28/1
 

  • کولرگازی اسپلیت گری در شیراز
۱۴
آبان


شرایط مورد نیاز جهت استفاده از از پکیج دیواری فن دار
پکیج دیواری فن دار طوری طراحی شده است که نیازی به دودکش ساختمان ندارد و هوای مورد نیاز سوختن در دستگاه از محیط آزاد ( بیرون از محل نصب دستگاه ) به داخل دستگاه مکیده می شود.
به همین دلیل پکیج دیواری فن دار مجهز به یک دودکش مخصوص دوجداره می باشد که جداره داخلی آن قطرش 6 سانتیمتر می باشد و دود دستگاه از طریق این لوله به محیط بیرون تخلیه می گردد و جداره خارجی آن 10 سانتیمتر می باشد.
 لوله 6 سانتیمتر تخلیه دود در آن قرار دارد و هوای تازه مورد نیاز جهت سوختن در دستگاه از طریق این لوله وارد محفظه احتراق دستگاه می شود.
    هرگز نباید جداره بیرونی دودکش پکیج دیواری فن دار را جدا نمود و از هوای محیط اطراف محل نصب دستگاه استفاده نمود.
    لوله دودکش پکیج دیواری فن دار باید حتما به محیط آزاد بیرون از محل نصب دستگاه ارتباط داشته باشد تا دود ایجاد شده در دستگاه به محیط بیرون از منزل تخلیه گردد و هم هوای مورد نیاز پکیج دیواری از محیط بیرون از منزل مسکونی تامین گردد.
    اگر در مواردی فاصله بین پکیج دیواری و پنجره یا دیوار خارجی بیشتر از اندازه طول لوله دودکش دوجداره موجود داخل کارتن باشد، یا نیاز به زانو باشد، باید حتما از لوله رابط و زانوی مخصوص دوجداره پکیج دیواری فن دار استفاده نمود.

گروه تاسیساتی یزد تهویه در نظر دارد جهت  رفاه حال مشتریان از خدمات  و کارشناسی رایگان و  مشاوره ی رایگان شما را بهره مند سازد 
  مشاور فروش:09175956588  پناهی     
  آدرس:شعبه1-چهارراه هوابرد به سمت چهارراه سرباز,بعد از ساختمان بهزیستی,ساختمان نبش کوچه, طبقه 2 واحد 4
     شعبه2-بلوار صنایع,بعد از شهرک آرین به سمت گلستان,روبه رو شیمی گیاه بعد از کوچه 28 دکتر حسابی نبش کوچه 28/1
 

 

  • کولرگازی اسپلیت گری در شیراز
۱۳
آبان


بطور خلاصه ، تولید نیترات عبارت است از نقطه پایان تبدیل محیط آبی به محیط معدنی شده ای که در آن ، میکروبهایی که احتمالا از ابتدا در ماده آلی گفته شده وجود داشته اند، دیگر چندان زنده نمانند. به‌علاوه ، این میکروبها با گونه‌های دیگری که با محیط کاملا سازش یافته‌اند، رقابت حیاتی پیدا می‌کنند و در این مبارزه بیشتر گونه‌های بیماری‌زا از بین می‌روند.
صاف شدن طبیعی
از طریق صاف شدن طبیعی ، میکروبهایی که بوسیله مواد آلی حمل می‌شوند، بدلیلی مکانیکی که نتیجه در هم بر هم بودن دانه‌های تشکیل دهنده سازند تراواست، متوقف می‌شوند. مبنای این فرایند تصفیه ، پدیده جذب سطحی است. منظور از پدیده جذب سطحی ، خاصیت بعضی اجسام جامد است که می‌توانند اجسام محلول ، معلق یا کلوئیدی را در سطح خود نگهدارند. پدیده جذب سطحی ، پدیده ای کاملا فیزیکی دارای ماهیت الکتروستاتیک است.
از طرفی ، چون در خاکهای ماسه‌ای ، این دیواره جذب کننده از سطح گسترده دانه‌های ماسه تشکیل می‌شود، فوق العاده وسیع است. بنابراین ، تصفیه در مسافت که متغیری تابع قطر و نظم دانه‌ها و نیز نحوه آرایش درونی لایه است، انجام می‌شود.

گروه تاسیساتی یزد تهویه در نظر دارد جهت  رفاه حال مشتریان از خدمات  و کارشناسی رایگان و  مشاوره ی رایگان شما را بهره مند سازد 
  مشاور فروش:09175956588  پناهی     
  آدرس:شعبه1-چهارراه هوابرد به سمت چهارراه سرباز,بعد از ساختمان بهزیستی,ساختمان نبش کوچه, طبقه 2 واحد 4
     شعبه2-بلوار صنایع,بعد از شهرک آرین به سمت گلستان,روبه رو شیمی گیاه بعد از کوچه 28 دکتر حسابی نبش کوچه 28/1
 

 

  • کولرگازی اسپلیت گری در شیراز
۱۳
آبان


امروزه این منابع محدود آب شیرین قابل دسترس در معرض انواع آلودگی‌های میکروبی و شیمیائی قرار گرفته‌، و آلاینده‌های فراوانی از طریق فاضلاب‌های صنعتی و کودهای شیمیائی منابع حیاتی انسان‌ها را به‌طور جدی تهدید می‌نماید.
۱) متأسفانه با توسعه تمدن جدید و صنعتی شدن جوامع، فاضلاب‌های صنعتی، مواد سمی، (فلزات سنگین) و آلودگی‌های مضر که برای سلامتی موجود تهدید به حساب می‌آید، از قبیل اسیدیته آزاد، مواد قلیائی، گازهای سمی، مواد رادیواکتیو، میکروارگانیسم‌های بیماری‌زا، چربی و روغن و … را وارد آب‌های شیرین قابل دسترس می‌نمایند.
۲) مواد شوینده که در عصر ما بسیار توسعه یافته و حجم وسیعی را تشکیل می‌دهد، هر روز و هر ساعت از طریق چاه‌های فاضلاب وارد آب‌های زیرزمینی گردیده و مولکول‌های کربن‌دار حلقوی (هیدروکربورها) موجود در آن که به آسانی قابل استحاله و تغییر نیستند، را وارد آب‌های زیرزمینی می‌گردانند و آلودگی‌ شیمیائی ایجاد می‌نمایند. متأسفانه با تمام تلاشی که به عمل آمده در حال حاضر فقط ۲۵ درصد از پاک‌ کننده‌ها (دترجنت‌ها) در شرایط معمولی تجزیه می‌گردند (جزء انواع تجزیه شونده می‌باشند) و ۷۵ درصد آنها استحاله نمی‌گردد و مولکول‌های حلقوی کربن‌دار آنها شکسته نمی‌شوند.
 


گروه تاسیساتی یزد تهویه در نظر دارد جهت  رفاه حال مشتریان از خدمات  و کارشناسی رایگان و  مشاوره ی رایگان شما را بهره مند سازد 
  مشاور فروش:09175956588  پناهی     
  آدرس:شعبه1-چهارراه هوابرد به سمت چهارراه سرباز,بعد از ساختمان بهزیستی,ساختمان نبش کوچه, طبقه 2 واحد 4
     شعبه2-بلوار صنایع,بعد از شهرک آرین به سمت گلستان,روبه رو شیمی گیاه بعد از کوچه 28 دکتر حسابی نبش کوچه 28/1
 

  • کولرگازی اسپلیت گری در شیراز
۱۳
آبان


اهمیت سیستم های سرمایشی
صرف نظر از نوع سیستم های سرمایشی و مکانیسم عملکرد و وجود یا عدم وجود تهویه مطبوع در آن ها، استفاده از این سیستم ها در شرایط دمایی بسیار گرم، بسیار مرطوب یا بسیار خشک می تواند مزایای فراوانی را در بر داشته باشد.

گرمای شدید می تواند به صورت مستقیم روی عملکرد فیزیکی و ذهنی انسان تاثیر بگذارد. در صورتی که برای مدت زمان هر چند کوتاه در شرایط دمایی بسیار گرم قرار گیریم، دچار احساس خستگی مفرطی خواهیم شد که توان انجام امور را از ما می ستاند. بنابراین وجود یک سیستم سرمایشی و تهویه مطبوع می تواند بر عملکرد ما در محیط مورد نظر تاثیر گذار باشد.
دمای بسیار بالا سبب تعرق شدید در افراد حاضر در محیط می گردد. بدین ترتیب بخشی از آب بدن به صورت نامتعادل خارج شده و سبب بروز مشکلات و اختلالاتی در اندام های آن می گردد. از این رو استفاده از سیستم های سرمایشی می تواند در زمینه حفظ سلامتی و رفاه حال کاربران حائز اهمیت باشد.
کیفیت هوای تنفسی انسان ها نیز مورد بسیار مهمی است. به ویژه در مورد شهرهای بزرگ و آلوده، شهرهای صنعتی و حتی ساختمان ها و سالن های صنعتی، این مورد بسیار به چشم می خورد. گرد و غبار، آلودگی های کربنی، قارچ ها، برخی باکتری ها و غیره می توانند برای افراد حاضر در محیط بسیار دردسر ساز باشند. سیستم های سرمایشی امروزی با استفاده از تکنولوژی های جدید به کار رفته در طراحی و ساخت قادرند بخشی از این آلاینده ها را تصفیه نمایند. این ارتقای کیفیت در هوای تحویلی به محیط می تواند نشان دهنده اهمیت سیستم های سرمایشی باشد.

 


گروه تاسیساتی یزد تهویه در نظر دارد جهت  رفاه حال مشتریان از خدمات  و کارشناسی رایگان و  مشاوره ی رایگان شما را بهره مند سازد 
  مشاور فروش:09175956588  پناهی     
  آدرس:شعبه1-چهارراه هوابرد به سمت چهارراه سرباز,بعد از ساختمان بهزیستی,ساختمان نبش کوچه, طبقه 2 واحد 4
     شعبه2-بلوار صنایع,بعد از شهرک آرین به سمت گلستان,روبه رو شیمی گیاه بعد از کوچه 28 دکتر حسابی نبش کوچه 28/1
 

 

  • کولرگازی اسپلیت گری در شیراز
۱۱
آبان

سیم پیچی موتور کولر آبی از جنس مس است بیشترین مشکلات سیم پیچی در این بخش است .

اگر دقت نشودلاک سیم اسیب می بیند و باعث سوختن مجدد سیم پیچی موتور کولر می شود .

سیم پیچی کولر آبی بسته به قدرت آنها تغییر می کند موتور کولر جزء موتورهای تکفازی است .

این موتور دو سرعته است : دور کند و دور تند.

موتور کولر آبی را قبل از سیم پیچی با ترازو وزن کشی میکنند بدلیل این که بعد از سیم پیچی وزن آن نباید کمتر شود.

در ۹۰ درصد موتورهای کولرآبی به جای بلبریگ بوشن برنجی بکار برده شده که هر سال در موقع سرویس کولر آبی باید این بوشن ها  روغنکاری گردد .

پمپ آب کولر آبی هم باید در زمان سرویس سالانه روغنکاری گردد.

کشش تسمه و عدم توازن آن هم می تواند قدرت مصرفی برق را افزایش دهد و سبب سوختن سیم پیچی موتور کولر گردد.

اگر سیم پیچی کولر آبی به درستی انجام گیرد عمر موتور کولر آبی طولانی تر میشود.


گروه تاسیساتی یزد تهویه در نظر دارد جهت  رفاه حال مشتریان از خدمات  و کارشناسی رایگان و  مشاوره ی رایگان شما را بهره مند سازد 
  مشاور فروش:09175956588  پناهی     
  آدرس:شعبه1-چهارراه هوابرد به سمت چهارراه سرباز,بعد از ساختمان بهزیستی,ساختمان نبش کوچه, طبقه 2 واحد 4
     شعبه2-بلوار صنایع,بعد از شهرک آرین به سمت گلستان,روبه رو شیمی گیاه بعد از کوچه 28 دکتر حسابی نبش کوچه 28/1
 

  • کولرگازی اسپلیت گری در شیراز
۰۹
آبان


 از مزایای به کارگیری روش واتر کولینگ ماینر در مقایسه با به کارگیری سیستم‌های تهویه‌ی هوا این است که سیستم‌های تهویه هوا، هوای پیرامون خود را تقریباً به صورت یکنواخت خنک می‌کنند. در حالی که قطعات مختلف سیستم‌های کامپیوتری دارای دماهای متفاوتی هستند و ممکن است قسمتی از سیستم داغ‌‌تر از قسمت‌های دیگر آن باشد. استفاده از روش ایمرسیون یا با واتر کولینگ این امکان را فراهم می‌کند که قطعات مختلف سیستم به صورت مناسب خنک شوند. به این ترتیب از آسیب رسیدن به سیستم‌های کامپیوتری خود جلوگیری به عمل می‌آورید و عمر مفید سیستم‌های شما افزایش پیدا می‌کند. همچنین باید به این نکته اشاره کرد که خاصیت رسانایی حرارتی مایع سرمایشی به کار رفته در واتر کولینگ تقریباً 25  برابر بیشتر از سیستم‌های تهویه هوا است. بررسی مزایای به کارگیری روش واترکولینگ ماینر در مقایسه با استفاده از سیستم‌های تهویه هوا نشان می‌دهد که سیستم‌های سرمایشی ایمرسیون یا روش واتر کولینگ روش بسیار بهتر و مقرون به صرفه‌تری برای خنک کردن سیستم‌های مزارع ماینر است.
 


گروه تاسیساتی یزد تهویه در نظر دارد جهت  رفاه حال مشتریان از خدمات  و کارشناسی رایگان و  مشاوره ی رایگان شما را بهره مند سازد 
  مشاور فروش:09175956588  پناهی     
  آدرس:شعبه1-چهارراه هوابرد به سمت چهارراه سرباز,بعد از ساختمان بهزیستی,ساختمان نبش کوچه, طبقه 2 واحد 4
     شعبه2-بلوار صنایع,بعد از شهرک آرین به سمت گلستان,روبه رو شیمی گیاه بعد از کوچه 28 دکتر حسابی نبش کوچه 28/1

  • کولرگازی اسپلیت گری در شیراز
۰۱
آبان

رفع مشکل صدای پنل داخلی کولر گازی با تعویض بلبرینگ هارفع مشکل صدای پنل داخلی کولر گازی با تعویض بلبرینگ ها
همچنین خرابی بلبرینگهای فن داخلی نیز می تواند باعث ایجاد صدا در یونیت داخلی کولر گازی شود که این کار را اگر در تعمیرات کولر گازی تخصصی ندارید خودتان انجام ندهید و حتما رفع مشکل صدای پنل داخلی کولر گازی که بلبرینگ های آن خراب شده است را به دست یک متخصص تعمیر کولر گازی بسپارید تا از نتیجه آن مطمئن شوید.

خرابی یا گشاد شدن بوشن بلوور کولر گازی
بوشن بلوور محور بلوور را در اختیار دارد. ممکن است  به دلیل فرسودگی و یا جنس نامناسب این بوشن گشاد می کند و محور بلوور به درستی در این بوشن درگیر نمی شود همین امر باعث شده  تا صداهایی مانند ضربه زدن به گوش برسد که محور و یا دسته در جای خود به درستی قرار نمیگیرد و این علت گشاد بودن بوشن می باشد.اهی هم به دلایل نامشخص بوشن دچار ترک و یا شکستگی می شود که این موضوع هم دقیقا باعث همین صدا می شود با این تفاوت که گاها با عمیق بودن شکستگی بلوور اصلا کار نمی کند و با صدای زیادی توقف می کند.
صدای پنل کولرگازی به دلیل مشکل در بلوور 

عدم نصب صحیح پنل داخلی کولرگازی به دیوار
همیشه باید از نصب صحیح پنل کولرگازی به دیوار مطمئن شوید گاهی براثر گذشت زمان ممکن است اتصلات شل شوند و یا استحکام خود را از دست دهند. که باید مورد بازدید قرا گیرد. همچنین امکان دارد که سرویس کار هنگام نصب پنل دقیق آن را در جای خود قرار داده و یکی از پایه ها جانیفتاده باشد که باید این مورد هم بررسی شود همه اینها باعث ایجاد صدا در پنل کولرگازی شما میشود.برای دیدن ادامه ی مططلب کلیک کنید
 


گروه تاسیساتی یزد تهویه در نظر دارد جهت  رفاه حال مشتریان از خدمات  و کارشناسی رایگان و  مشاوره ی رایگان شما را بهره مند سازد 
  مشاور فروش:09175956588  پناهی     
  آدرس:شعبه1-چهارراه هوابرد به سمت چهارراه سرباز,بعد از ساختمان بهزیستی,ساختمان نبش کوچه, طبقه 2 واحد 4
     شعبه2-بلوار صنایع,بعد از شهرک آرین به سمت گلستان,روبه رو شیمی گیاه بعد از کوچه 28 دکتر حسابی نبش کوچه 28/1
 

 

  • کولرگازی اسپلیت گری در شیراز